Annonsera på Google AdWords

När man annonserar på Google AdWords betalar man för varje besökare som klickar på annonsen. Priset styrs av konkurrensen genom budgivning på auktion och här gäller det att ha ordning på sina marginaler och veta vad en besökare får kosta.

Man måste också veta vad det är för sökord som resulterar i försäljning, vilka som genererar leads och vilka som inte ger något alls.

Nå rätt personer vid rätt tillfälle

Ditt företag kan synas på Google för just de personer som söker efter det du erbjuder. Det vill säga en målgrupp som är intresserad av dina produkter eller tjänster.

Inga besök, ingen avgift

Det kostar inget att registrera sig för Google AdWords. Du betalar bara när någon klickar på din annons för att besöka din webbplats eller ringer upp dig. Med andra ord, bara när annonseringen fungerar. Oavsett om du vill ha fler besökare till din webbplats, öka din försäljning, få fler samtal eller se till att dina kunder kommer tillbaka, kan du ta hjälp av Google AdWords.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng