Nå dina kunder med e-postmarknadsföring

Med e-postmarknadsföring når du många mottagare snabbt, samtidigt som det är en väldigt kostnadseffektiv kanal. En annan fördel är att du snabbt kan mäta hur ditt utskick har tagits emot genom att du i statistiken kan se direkt vilka som har öppnat ditt email och vilka som klickat på något i det. Du kan enkelt planera och förbereda dina kampanjer i god tid och sedan schemalägga ditt nyhetsbrev till bestämd tid och dag i framtiden.

e-post-marknadsforing

Personliga nyhetsbrev

e-postmarknadsföring

Nyhets- och informationsutskick till kunder, leverantörer och medarbetare.

Responsive Design

e-postmarknadsföring

Ett nyhetsbrev med stöd för responsive design anpassar dynamiskt innehållet till skärmstorleken på webbläsaren. Detta ger bästa möjliga upplevelse av oavsett om man läser nyhetsbrevet via en datorskärm, surfplatta eller mobiltelefon.

Uppföljning & statistik

e-postmarknadsföring

Ett nyhetsbrev skall följas upp, hur många öppnade, klickade vidare eller handlade på e-shopen via nyhetsbrevet. All denna information ger viktig insikt för att ytterligare vässa kommunikationen.